duminică, 5 iunie 2011

Romania,tara mea !

Romania e locul in care m-am nascut,in care am crescut si unde sunt prietenii mei ,alaturi de care m-am bucurat in fiecare zi !  .Tara mea,e locul in care soarele straluceste romaneste,in care frunzele vorbesc romaneste despre inaintasi.E loc de reculegere ,cand cu tristete ,dar si cu bucurie ,ne amintim de clipele in care s-a scris istoria.Romania este cea mai frumoasa si mai mandra dintre toate tarile semanate de Dumnezeu pe pamant..Care alta se impodobeste in zilele de vara cu flori mai frumoase,cu grane mai bogate?Verzi sunt dealurile tale,frumoase-s padurile,dumbravile spanzurate de coastele dealurilor ,limpede si senin e cerul  tau !Muntii se inalta trufasi in vazduh.Raurile ca braiele pestrite ,ocolesc campurile.Noptile tale senine ne incanta auzul,iar ziua ne farmeca ochiul .Dunarea batrana ,i-ti saruta poala .Raurile frumoase si involburate i-ti soptesc neincetat,ce tara falnica esti .Sunetul clopotului bisericii vesteste zilele frumoase de sarbatoare ! Cu fete si flacai care te iubesc,cu cartea de vitejie a trecutului , cu viitorul inainte,acolo unde soarele se vede atat de frumos,unde campiile stralucesc si raurile sunt racoroase,unde cerul e dulce si pamantul roditor.......acolo e tara mea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu