marți, 30 noiembrie 2010

Diploma de excelenta

Astazi de Sf Andrei mi-am serbat ziua numelui alaturi de cei pe care ii iubesc!tot azi m-am despartit cu multa durere de colegii si profesorii mei pe care nu-i voi uita niciodata !Cu mult regret ma despart de ei ,dar cu speranta ca vor fi mandri candva de "fosta eleva"!!!Ma indrept spre o viata noua,spre un nou inceput,spre culmi marete pe care sper sa urc!!!Aproape pot sa vad visul pe care-l visez,dar....O voce din mintea mea spune"Nu-l vei atinge niciodata!" Fiecare pas pe care il fac,fiecare miscare pe care o fac,pare pierduta ,fara directie.Credinta mea se clatina ,dar eu trebuie sa incerc,trebuie sa-mi tin capul sus!Intotdeauna va fi un alt munte;intotdeauna voi dori sa-l mut;intotdeauna va fi o lupta dificila!Uneori trbuie sa pierd.Nu conteaza cat de repede ajung acolo ,nu conteaza cine asteapta pe partea cealalta : e urcusul!!!!.........................................
Obstacolele peste care dau ,riscurile pe care le infrunt,uneori ma doboara ,dar nu voi fi pierduta .
Continua sa mergi inainte !Pastreaza-ti credinta!E tot ce conteaza!

Un comentariu:

  1. FELICITARI PENTRU TOATE REALIZARILE DIN ACESTI ...APROAPE PATRU ANI...MULTUMESC...(PROFA DE DESEN)

    RăspundețiȘtergere