sâmbătă, 14 mai 2011

Action contre la Faim !!!!

http://www.razbointrucuvant.ro/2011/05/13/s-o-s-copiii-chinuiti-de-foame-din-glodeanu-buzau-pe-care-in-afara-de-preot-nu-i-mai-ajuta-nimeni-reportaj-in-premiera-sa-incercam-sa-ajutam/#more-26184          Super proiect !!!!Traseul 1 km ! am reusit sa alerg 3 ture!!!Am avut cupoane pe care le-am dat cunoscutilor !Acestia mi-au promis o suma pe km si astfel am strans 21 Euro pentru copii saraci si bolnavi din Africa !! Am fost inscrisi 100 elevi si astazi este prima zi a acestei actiuni!!Asa ceva ar trebui sa se organizeze si in Ro ,pentru copii saraci,pentru premierea unor copii cu merite deosebite,pentru batranii bolnavi etc !!! Ajutorarea celor sarmani,face parte din visele mele de viitor !!!!!






 























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu