vineri, 29 aprilie 2011

Catre scoala !


,,Binecuvântata fie aceasta zi, fie ca eu sa o fac speciala în vreun fel.
Binecuvântata fie viata mea, fie ca eu sa o tratez cu dragoste si grija.
Binecuvântati sa fie toti oamenii, fie ca eu sa vad bunatatea în fiecare
Binecuvântata fie natura, fie ca eu sa îi observ frumusetea si minunatiile.
Binecuvântat fie adevarul, fie ca el sa-mi fie mereu tovaras.”Charlotte Davis Kasl  !!!!































PREFECTURA CRETEIL



PRIMARIE CRETEIL




                                                                                                                                               FINANTE  PUBLICE !
                            

                                                                           
                





Posted by Picasa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu