vineri, 22 octombrie 2010

Din nou la scoala!

A trecut frumoasa vara
Ne-am intors din nou la scoala
Cu forte improspatate
Si cu gheozdanele-n spate.

Asteptam cu multa placere
Momentele de revedere
Cu doamna invatatoare
Si cu celelalte profesoare.

Competitia a reinceput
Si noua asta ne-a placut
Castiga doar cine poate
Doar suntem elevi la "arte"

Eu simnt intens ca traiesc
Doar atunci cand concurez
Cand am cu cine ma "bate".
Fara suparare ,frate!!

Ca-i engleza sau pictura,
Matematica ,romana,
Istorie ,geografie,
Castiga doar cine stie.

Haideti colegi sa ne intrecem
Sa fim toti de nota zece.
Suntem deja in clasa A-IV-A
Si s-a terminat cu joaca!!!

Primii noi trebuie sa fim
Pe doamna s-o multumim.
Doamna noastra-i fericita
Cand suntem ca o echipa!


La vara cand ne vom desparti
De doamna si de unii copii,
Sa ne-amintim cu placere ,frate
Ca am fost elevi la "arte"

 
Asa deci,burta pe carte
Si multa seriozitate!!
Cu stiloul si penelul
Sa inceapa iar duelul!

La Campina eu am plecat ,
Liceul am reprezentat
La concursul de pictura
Desfasurat in natura.

Cu talent si iscusinta,
Am fost marea pictorita,
Cu drag am reprezentat liceul,
Si am castigat trofeul.

Doamna mea invatatoare
A fost bucuroasa tare,
Tuturor ea le va spune,
Ca deja am un renume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu